Hallo!

Just Keep Running Hallo hardloper! Leuk dat je op Just Keep Running een kijkje komt nemen! Wij zijn een groep enthousiaste lopers van elke niveau. Voor ieder wat wils! Heb je vragen, wil je iets weten van ons? Neem dan vooral contact met ons op!

We run, we succeed and yes, sometimes we fail. Let’s not forget that we are just humans. We all share the same passion. We love running. How about you?

Social Media

Review: Live, Love, Run

Queen of (hardloop) selfies, queen of blog maar naar ons idee ook vooral queen of hardlopen. Mede door Annemerel zijn Zélia en Josianne gaan hardlopen. Zij was een van eerste die op haar blog over hardlopen schreef. Dat ze een jaloersmakende, tempo heeft, laten we even achterwege maar zij inspireerde ons al met bloggen. Toen we hoorden dat Annemerel een boek ging schrijven over hardlopen konden we niet wachten om het boek te lezen. Wij kunnen je nu al vertellen dat het boek binnen een paar uurtjes uit was. WE LOVED IT. Maar daar hebben jullie niks aan, dus hier is ons review over Live, Love, Run van Annemerel.

Het boek is precies Annemerel: vrolijk, gezellig, leuk en heel erg enthousiast geschreven. De prachtige foto’s zijn gemaakt door Sabine Metz en natuurlijk heel veel foto’s die Annemerel zelf maakte tijdens het hardlopen. Het is een informatief boek, ook al loop je al jaren, maar het is ook een persoonlijk boek. Annemerel heeft de juiste balans gevonden tussen persoonlijke verhalen en feitjes en informatie over het hardlopen. Beide waren we een beetje bang dat er niks nieuws in zou staan maar dat was niet het geval. Josianne werd toch even met de neus op de feiten gedrukt toen ze het hoofdstuk las over een goede sportbh. Bedoel, ze loopt nog steeds in haar H&M’etjes sportbh van een paar jaar geleden. Of dat heel slim is vertelt Annemerel in haar boek. Zélia ontdekte wat anders. Tips and tricks over hoe je je goed kunt voorbereiden op een wedstrijd, in Zélia’s geval de marathon. Waarom heeft ze daar nooit aangedacht? Welke tip dat is..

SAMSUNG CSC

Het boek bestaat uit 11 hoofstukken waaronder: blessures (zoals ze zelf zei tijdens haar boekpresenatie, ze is geen expert maar wel een ervaringsdeskundige), hoe je sneller en beter kan worden in hardlopen, hardlopen in het buitenland en natuurlijk selfies maken. The queen of (hardloop)selfies. Daarin legt ze uit hoe je de PERFECTE selfie kan maken. Is dat het meest belangrijke van hardlopen? Nee, maar wel ontzettend leuk om bij te houden. Wij zijn al aan het oefenen! Bij elke hoofdstuk vertelt ze kort een persoonlijk verhaal want laten we eerlijk wezen, het gaat niet altijd over rozen tijdens het hardlopen. Bloednagels, blaren of een sprintje naar de wc. Ook wijdt ze uitgebreid een hoofdstuk aan voeding met daarbij heerlijke recepten. Zélia is geen fan van bananenbrood en die van haar was behoorlijk mislukt maar met Annemerel’s recept gaat ze het toch nog eens keer proberen.

SAMSUNG CSC

Annemerel heeft het geflikt om HET hardloopboek te maken. Of je nou beginnende hardloper bent, of een doorgewinterde hardloper die allang bezig is met halve marathons of een hele marathon. Het maakt niet uit. Dit boek is echt een goed en motiverend boek om te gaan en blijven hardlopen. Het boek is prachtig vormgegeven, precies zoals Annemerels blog. Het is een verlengstuk van haar blog. Lees je alleen haar blog en heb je niks met hardlopen (wel lief dat je dan op onze site komt!) dan be prepared, jij gaat lopen na het lezen van dit boek! Annemerel steekt je met haar enthousiasme sowieso aan om meteen je schoenen aan te trekken en naar buiten te gaan voor een rondje.

SAMSUNG CSC

Live, Love, Run is te koop bij bol.com voor 20 euro (affiliatelink)

Volg je ons al?

Instagram, Facebook, Twitter

In 2012 begon Zélia met hardlopen. In eerste instantie om af te vallen maar al snel merkte ze dat het verslavend werkte. Begin 2013 liep ze haar eerste halve marathon en sindsdien is lange duurlopen haar favoriet. Afvallen deed ze niet zo snel en dat had een reden, eetverslaving. Nu is Zélia bezig om gezond en goed te eten. Met ups and downs maar de wil is er. In 2015 liep ze haar eerste marathon in Parijs en in 2016 haar tweede die anders verliep dan gehoopt. Nu is ze moeder van een prachtige dochter en is nu bezig met het vinden van een ritme want in 2019 wil ze opnieuw de marathon van Parijs lopen. Of zal ze toch in 2018 een marathon lopen....? Naast hardlopen heeft Zélia een eigen interieurontwerpbureau Studio ZLwaar ze interieurontwerpster en interieurfotograaf is.