Hallo!

Just Keep Running Hallo hardloper! Leuk dat je op Just Keep Running een kijkje komt nemen! Wij zijn een groep enthousiaste lopers van elke niveau. Voor ieder wat wils! Heb je vragen, wil je iets weten van ons? Neem dan vooral contact met ons op!

We run, we succeed and yes, sometimes we fail. Let’s not forget that we are just humans. We all share the same passion. We love running. How about you?

Social Media

Start van de najaarwedstrijden

Voor sommige mensen is de vakantie al afgelopen, sommigen mogen nog, maar wat wel al vast staat zijn de hardloopwedstrijden in het najaar! Sommige beginnen al in augustus, zoals de 10EM van Veldhoven (die overigens op dezelfde dag valt als onze JKR trainingrun). Maar wat moet je nu doen om weer in shape te zijn voor de wedstrijden? Hoe pak je het aan? Geen paniek als je iets te veel cocktails gedronken hebt en je je hardloopschoenen niet meer kan vinden. Wij geven je een paar tips! En benieuwd welke wedstrijden er zijn in het najaar? Wij hebben er een paar voor je op een rijtje gezet! Mocht je er zelf ook nog een paar weten, laat het ons weten! 

Ga hardlopen zonder moeten

Allereerst is het misschien wel verstandig om je hardloopschoenen weer onder de laag stof vandaan te halen. Misschien zitten ze nog wel in je koffer die je moet opruimen? Heb je tijdens je vakantie wel een beetje gelopen, super! Zo niet, geen paniek. Je bent niks verleerd, geloof me! Het beste wat je kan doen is je schoenen weer aantrekken en gaan. Ga even zonder schema of zonder doel. Lekker lopen zonder enige verplichting. Probeer weer te ontdekken waarom je ook al alweer aan hardlopen deed.

Herpak je schema

Liep je voor de vakantie met een schema, dan is het verstandig om even goed naar je schema te kijken. Je moet echt niet als een malle alle gemiste trainingen inhalen, maar kijk naar wat je kan. Liep je voor de vakantie 7 km en staat er nu 12 km op de planning? Loop dan bijvoorbeeld 10 km. Je moet nu niet te veel willen gaan doen want de kans op een blessure blijft aanwezig! Ben je echt 4 weken weggeweest, heb je 0 keer gelopen en ben je aan het trainen voor een halve marathon? Dan is het verstandig om even je schema opzij te leggen en een week te gaan hardlopen zonder doel. Kijken hoe je ervoor staat en wat je kan. Kijk daarna hoe je het beste kan aanpakken wat betreft je schema. Is het nog haalbaar?

Schrijf je in!

Heb je helemaal geen wedstrijd op de planning staan maar wil je toch weten hoe je ervoor staat? Schrijf je dan in! Hieronder vind je een paar leuke hardloopwedstrijden waar wij o.a. ook aan de start zullen staan (aangegeven in lichtroze!)!

 

En nu de vraag.. waar zien we jou? En ben jij er klaar voor?

Volg je ons al?

Instagram, Facebook, Twitter

In 2012 begon Zélia met hardlopen. In eerste instantie om af te vallen maar al snel merkte ze dat het verslavend werkte. Begin 2013 liep ze haar eerste halve marathon en sindsdien is lange duurlopen haar favoriet. Afvallen deed ze niet zo snel en dat had een reden, eetverslaving. Nu is Zélia bezig om gezond en goed te eten. Met ups and downs maar de wil is er. In 2015 liep ze haar eerste marathon in Parijs en in 2016 haar tweede die anders verliep dan gehoopt. Nu is ze moeder van een prachtige dochter en is nu bezig met het vinden van een ritme want in 2019 wil ze opnieuw de marathon van Parijs lopen. Of zal ze toch in 2018 een marathon lopen....? Naast hardlopen heeft Zélia een eigen interieurontwerpbureau Studio ZLwaar ze interieurontwerpster en interieurfotograaf is.

9 Comments

Geef een reactie